Biraz geç de olsa 2019 senesinde blogumda olup bitenlerden ve bazı istatiksel verilerden bahsedeceğim. Bilirsiniz ki bi nevi yıllık analiz olan bu yazıyı her yıl bir ritüel hâline getirdim. Bu yılda da bu alışkanlığımı devam ettirme amacındayım. Zamansızlık, hastalık ve final haftası sebebiyle geç ve ilgisiz kaldığımı da belirtmek istiyorum. 

2019'da dümdüz yaşantıma devam ettim. Yaşantıma da bende saklı diye ifade ettiğim ekstra şeyleri katamadım. Bir düzen de oluşturmuş değilim. Kısacası aynı tas aynı hamam... Şimdi konuşma sırası blogda.

Olup Bitenler


  • 2019'da blogumun ilk yazısı Freelance Gelir Sağlayabileceğiniz 4 Basit Grafik Programı olurken, son yazısı ise İnstagram Hikaye Boyutu ve Teknik Ölçüleri oldu.

  • Yıl içerisinde en çok görüntülenen yazım yaklaşık 33.704 görüntülenme ile 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı yazım oldu.

  • 26.903 görüntülenme ile yıl içerisinde en çok görüntülenen sayfa İletişim sayfası oldu.

  • Blogumun en çok görüntülendiği ay 23.437 görüntülenme ile ekim olurken en az görüntülendiği ay 2926 görüntülenme ile ağustos oldu.

  • 2019 yılı içerisinde blogum yaklaşık 436.000 görüntülenme'yi aştı.

  • 18 yeni yazı paylaşarak toplam yazı sayısını 19'a çıkardım.



Özetle; istatistiklerin %90'ında bir artma meydan gelmiş. Bu blogumun geleceği açısından pek iyi gözüküyor. Özellikle yıl içerisinde paylaştığım yazı sayısı bir hayli az. Bu konuda iyileştirmeye gideceğim. Tüm bunların yanında Alexa sıralamasında ve Adsense gelirlerinde iyileşme meydana gelmiş. 2019 sonunda yazı sayısını düzenli bir şekilde artırmayı, Alexa'da 10000'in altını görmeyi ve kuruş da olsa blog üzerinden banka hesabıma gelen bir para hedefliyorum.

Kendi açımdan ise hayatıma artık düzen kelimesinin kalıcı olarak yer edinmesini sağlayacağımı umuyorum. Bu yazı başlangıç olsun... Herkese mutlu ve huzurlu bir yıl geçirme imkanı diliyorum. Umarım her şey istediğiniz ölçüde gerçekleşir.